Warunki gwarancji parapetów
- OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
- Gwarancja jest ważna na terenie Polski i dotyczy produktów – parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (dalej jako Produkty) sprzedawanych przez B i G Barbara Gorzela zakupionych i zainstalowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji dotyczy wyłącznie wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie, wyrobów składowanych i magazynowanych w pomieszczeniach krytych, suchych i przewiewnych, zamontowanych w normalnych warunkach środowiskowych.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone niezwłocznie (nie później niż 14 dni) po stwierdzeniu wady lub usterki nią wywołanej w formie pisemnej lub mailowo na adres : parapety.online@gmail.com
Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wady, dokumentacje zdjęciową lub informację o brakach w dostawie.
- Przed przystąpieniem do montażu produktu należy sprawdzić go pod kątem wad jawnych tzn. : wymiarów, uszkodzeń mechanicznych, widocznych usterek, zarysowań, ubytków lakieru lub okleiny, różnic kolorystycznych, rodzaju krawędzi itp. Wady jawne muszą być zgłoszone przed zamontowaniem Produktu pod rygorem utraty uprawnień z tytułu Gwarancji.
- Za szkody będące następstwem użytkowania wadliwego lub uszkodzonego wyrobu B i G Barbara Gorzela nie ponosi odpowiedzialności.
- B i G Barbara Gorzela nie ponosi odpowiedzialności za szkody jakie powstaną w składowych majątku klienta innych niż przedmiot, którego dotyczy udzielona gwarancja.
- OKRES GWARANCJI WYROBU
- Gwarancję na parapety producent udziela na okres 2 lat liczonych od daty zakupu, z wyjątkiem parapetów MDF Zielona płyta , gdzie okres gwarancyjny wynosi 5 lat od daty zakupu, pod warunkiem zamontowania i użytkowania produktu zgodnie z Instrukcją.
- Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że montaż odbywał się zgodnie z Instrukcją oraz zasadami sztuki budowlanej a produkt jest stosowany zgodnie z przeznaczeniem.
- Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że eksploatacja produktów będzie odbywała się w normalnych warunkach środowiskowych bez kontaktu z substancjami agresywnymi.
- ŚWIADCZENIA GWARANCYJNE
- W okresie gwarancyjnym usuwane są wszelkie wady produktu spowodowane stwierdzonymi wadami materiałowymi lub błędami w produkcji.
- Producent zobowiązuje się do naprawy wadliwego produktu lub do obniżenia ceny zakupu produktu lub wymiany produktu na nowy - o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Producent
- Producent zobowiązuje się do wykonania naprawy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Okres naprawy Produktu może ulec wydłużeniu z przyczyn technologicznych.
- Świadczenia gwarancyjne nie będą realizowane w przypadku:
- uszkodzeń powstałych w czasie magazynowania, instalowania oraz użytkowania wyrobów niezgodnie z przeznaczeniem,
- uszkodzeń powstałych w wyniku stawiania na produkt przedmiotów takich jak doniczki świece itp.,
- montażu dokonanego przez osobę niekompetentną, niezgodnie z Instrukcją lub sztuką budowalną lub też zaniechania konserwacji produktu opisanego w Instrukcji,
- zastosowano kleje, silikony itp. wchodzące w reakcje z towarem i nie przeznaczone do wykonywania prac z produktem podlegającym reklamacji,
- działania czynników zewnętrznych takich jak: ogień, woda, sole, ługi, kwasy, organiczne rozpuszczalniki zawierające estry, alkohole, aromaty, eter glikolowy lub chlorowane materiały węglowodorowe oraz inne agresywnie działające substancje chemiczne (np. cement, wapno, środki ścierające i czyszczące powodujące ubytki materiałowe lub rysy) lub anormalnych warunków pogodowych, klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych,
- przeróbek lub zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie ,
- nierozpakowania produktu w terminie 14 dni od daty zakupu,
- nie zerwania foli ochronnej przed zamontowaniem produktu,
- napraw przeprowadzonych przez osoby niekompetentne ,
- samowolnego docinania produktów,
- wykonania montażu niezgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej.
- roszczeń dotyczących różnic w kolorystyce, użyleniach, wtrąceniach oraz mikropęknięć kamienia , konglomeratu i marmuru, wynikających ze specyfiki danego kamienia, jego naturalnych właściwości i wad.
- UWAGI KOŃCOWE
- Koszty naprawy usterek i wad nie podlegających naprawie gwarancyjnej ponosi wzywający serwis.
- W przypadku konieczności przekazania produktu do ekspertyzy u dostawcy okres rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Odpowiedzialność producenta nie może przekroczyć wartości produktu według dowodu zakupu, którego dotyczy reklamacja. Producent nie odpowiada za żadne straty pośrednie lub bezpośrednie oraz szkody dodatkowe powstałe w związku z wadą, których dotyczy gwarancja. Roszczenia Klienta z tytułu innych szkód powstałych w skutek wady fizycznej aniżeli szkody powstałe w samym towarze są wyłączone
- Gwarancja na sprzedany wyrób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Osoba kompetentna – osoba zaopatrzona w niezbędne instrukcje, odpowiednio wyszkolona, o kwalifikacjach wynikających z wiedzy i praktycznego doświadczenia, zapewniająca wykonanie montażu w sposób prawidłowy i bezpieczny.